Autor Wątek: Odmowa naprawy na gwarancji sprzętu  (Przeczytany 318 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline krzyskonczyk

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
Odmowa naprawy na gwarancji sprzętu
« dnia: 26 Styczeń 2019, 12:43:56 »
Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem do kogo mam się udać na imprezie 13.01 (WOŚP) grałem z pendrajwów i rożnych źródeł podłączyłem również laptopa i odtwarzacz CD zewnętrzny na kablu chincz- mały jack a tu w połowie imprezy słyszę jakieś dziwne dźwięki i czuję swąd palonej się elektroniki oczywiście spaliło się coś w środku. Zawsze podłączałem tak sprzęt i nic się nie działo Wyjście dałem po kablu chincz - dwa razy duzy jack do małego miksera - bo potrzebowałem więcej mikrofonów Nie stało się to wypalenie podczas przepinania różnych źródeł tylko normalnie grała muzyka z pena
Serwis twierdzi że ja popełniłem błąd przy podłączeniu i odmawiają mi naprawy na gwarancji sprzęt mam od zeszłego roku grudzień a co napisali "cwaniaki"
Odpowiedź serwisu dot naprawy MCX8000:
     
Odnośnie MCX 8000 to jest odmowa naprawy gwarancyjnej . Sprzęt jest po przepięciu od strony wejścia sygnału chinch (kanał 3) oraz od strony wyjścia Master (OUTPUT)
Koszt naprawy to kwota 1560zł brutto , czas na ściągnięcie częsci to nie mniej niż 9-12 tygodni

Przyznam się że prawie zjechałem na zawał - wydać tyle kasy na sprzęt i okazuje się że nie mam już go prawie albo muszę wydać fortunę na naprawę
 BARDZO proszę o pomoc!!!! nie wiem co mam robić!!!
       

Offline pawel35

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
Odp: Odmowa naprawy na gwarancji sprzętu
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Styczeń 2019, 13:25:23 »
Widzę, że nie tylko mnie denon olał (serwis) bo zadałem kilka pytań dotyczących zasilacza i może Ty masz przez to problem. Aby zapobiec podobnej sytuacji zrobiłem swój zasilacz liniowy stabilizowany o wydajności prądowej 10A nie czekając na ich odpowiedź, który daje pełną separację od sieci zasilającej.

Offline pawel35

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 9
Odp: Odmowa naprawy na gwarancji sprzętu
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Styczeń 2019, 13:28:17 »
Wyślij zasilacz na ekspertyzę bo najprawdopodobniej mogło coś paść. Mam jedno pytanie czy sprzęt miałeś podłączony z jednej fazy 230V.