Autor Wątek: MC2000, a Virtual DJ  (Przeczytany 3145 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Reshov

• Nowy użytkownik
  • *
MC2000, a Virtual DJ
« dnia: 21 Styczeń 2017, 15:49:06 »
Jestem początkującym i niedługo zamierzam kupić swój pierwszy sprzęt i właśnie prawdopodobnie będzie to MC2000 i mam pytanie, bo nigdzie nie moge znaleźć o tym informacji, czy ten kontroler współpracuje z Virtual DJ?

Offline Kaminsky

• Administrator
  • Człowiek DENON
    • DenonDJ.pl
Odp: MC2000, a Virtual DJ
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Styczeń 2017, 16:32:45 »
Tak, współpracuje. Virtual DJ 8 oferuje odpowiednią mapę do MC2000.

W przypadku MC2000 pamiętaj jednak o tym, że jego produkcja zakończyła się rok temu, obecnie pozostaje jedynie rynek wtórny.
Nie udzielam porad poprzez Prywatną Wiadomość. To uderza w charakter i sens istnienia forum, które daje każdemu prawo do zadania pytań i poznania odpowiedzi na nie.

Offline Reshov

• Nowy użytkownik
  • *
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Styczeń 2017, 16:39:24 »
Czytam na internecie, że żeby mapować kontroler to trzeba mieć kabel z wejściem midi, ja w zestwie jak czytam będę miał tylko kabel usb, gdzie z jednej strony jest normalne usb, a z drugiej takie kwadratowe wejście, czy takim kablem też zmapuje czy nie?

Tak, tak wiem, kupuje używany.

PS. generalnie wiem, że był do tego dołączoany program Serato, w tym co kupuje nie ma, czy moge go potem ściągnąć ze strony producenta i będę miał ful wersje, czy będę musiał kupic?

Offline Kaminsky

• Administrator
  • Człowiek DENON
    • DenonDJ.pl
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Styczeń 2017, 16:55:42 »
Czytam na internecie, że żeby mapować kontroler to trzeba mieć kabel z wejściem midi