Autor Wątek: Skakanie licznika w denon dns3700  (Przeczytany 375 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RuuumuuuN

• Nowy użytkownik
  • *
Skakanie licznika w denon dns3700
« dnia: 24 Marzec 2011, 09:14:35 »
Witam
posiadam denony dns3700+mixer dnx1500 i mam problem tego typu ze czasem skacze mi licznik BPM i ciezko mi jest wowczas dobrze ustawic bit co sie pozniej przekalda na jakos przejsciac :( ....a ustawienie bitu ze sluchu ciezko mi przychodzi bo jestem jeszcze typowym nowicjuszem ale uwielbiam grac i chce dojsc do perfekcji :)

Offline Peter Madd

• Człowiek DENON
    • Official Myspace
Odp: Skakanie licznika w denon dns3700
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Marzec 2011, 10:07:54 »
przygotuj sobie material w ddjm. tam jest funkcja autobpm ktora bardzo dobrze dziala. Poza tym nigdy ale to nigdy nie polegaj na liczniku. Rozumiem na poczatku ciezko ale naprawde ucz sie bez

Offline Kaminsky

• Administrator
  • Człowiek DENON
    • Sklep.DenonDJ.pl
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Marzec 2011, 10:45:52 »
Zaktualizuj firmware odtwarzacza do najnowszej wersji v2020. Jedną ze zmian jest poprawiony algorytm liczenia BPM.

skacze mi licznik BPM i ciezko mi jest wowczas dobrze ustawic bit co sie pozniej przekalda na jakos przejsciac :(
Poza tym gra się na słuch, a nie na wskazania licznika, w ten sposób nigdy idealnie nie zgrasz numerów, na jakimkolwiek odtwarzaczu.
Sklep.DenonDJ.pl
Nie udzielam porad poprzez Prywatną Wiadomość. To uderza w charakter i sens istnienia forum, które daje każdemu prawo do zadania pytań i poznania odpowiedzi na nie.

Offline RuuumuuuN

• Nowy użytkownik
  • *
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Marzec 2011, 12:22:27 »