Autor Wątek: Jak sprawdzić całkowity czas działania playera  (Przeczytany 2850 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nowciu

  • Gość
Jak sprawdzić całkowity czas działania playera
« dnia: 25 Październik 2010, 19:57:32 »
Witam. Nigdzie nie mogę tego znaleźć, mianowicie jak sprawdzić całkowity czas działania playera, czy w ogóle ktoś oprócz pracowników Horn'a wie jak to sprawdzić? :)

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi :)

Offline Kaminsky

  • Administrator
  • Człowiek DENON
  • *****
  • Wiadomości: 2403
    • DenonDJ.pl
Odp: Jak sprawdzić całkowity czas działania playera
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Październik 2010, 20:07:39 »
Taką czynność może wykonać tylko autoryzowany serwis. Sam nie jesteś w stanie tego stwierdzić.
Nie udzielam porad poprzez Prywatną Wiadomość. To uderza w charakter i sens istnienia forum, które daje każdemu prawo do zadania pytań i poznania odpowiedzi na nie.

Offline Peter Madd

  • Człowiek DENON
  • *****
  • Wiadomości: 333
    • Official Myspace
Odp: Jak sprawdzić całkowity czas działania playera
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Październik 2010, 22:35:45 »
:D próbowaliśmy z prophettem to sprawdzić i też nam się nie udało :P

nowciu

  • Gość
Odp: Jak sprawdzić całkowity czas działania playera
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Październik 2010, 17:08:12 »
Ahhhh szkoda :D bo jak kupowałem to właśnie był wyświetlony na zdjęciu czas :D (pokazówki od Horna kupowałem) :) ale teraz został mi 1 deck i sprzedaje i chciałem wiedzieć ile ma nagrane :) Ale raczej mniej niz 500h :P

Offline Prophett

  • Człowiek DENON
  • *****
  • Wiadomości: 471
  • www.myspace.com/djhett
    • Dj Prophett
Odp: Jak sprawdzić całkowity czas działania playera
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Październik 2010, 10:54:26 »
ja próbowałem ale nie miało to sensu szkoda playera...  :)
DN-S3500 DN-X1500 DN-S3500   DN-HP1000
                              HP DV6750
http://soundcloud.com/dj-hett    http://www.myspace.com/djhett