Autor Wątek: Problem z Wyświetlaczem  (Przeczytany 503 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline olkiewicz

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
Problem z Wyświetlaczem
« dnia: 22 Grudzień 2017, 16:53:00 »

Offline pit_1975

  • Człowiek DENON
  • *****
  • Wiadomości: 394
Odp: Problem z Wyświetlaczem
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Grudzień 2017, 18:39:26 »
Choineczka :)
Nie upadł ci lub coś na niego nie spadło?
Wygląda to na "tryb serwisowy",może kabel (taśma) od wyświetlacza się troszkę wypięła,możesz sprawdzić rozkręcając playera,lub oddać na serwis.
Pewnie nie będziesz w stanie zainstalować oprogramowania,ale spróbuj.
http://denondj.pl/artykuly/aktualne-oprogramowanie/

Offline olkiewicz

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
Odp: Problem z Wyświetlaczem
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Styczeń 2018, 08:50:56 »
taśma walnięta gdzie ją kupić?

Offline pit_1975

  • Człowiek DENON
  • *****
  • Wiadomości: 394
Odp: Problem z Wyświetlaczem
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Styczeń 2018, 12:55:54 »
W sklepie elektronicznym,ale musisz wiedzieć jaki rozmiar,długość,szerokość,ilość pinów
to tylko przykład takiej taśmy
https://archiwum.allegro.pl/oferta/tasma-polaczeniowa-0-5mm-8pin-0-229m-1szt-u1b-i5955631590.html
jesteś pewien że na 100% to taśma? najlepiej przełożyć taśmę z działającego odtwarzacza i sprawdzić
ślij maila do Horn,możesz sobie zamówić u nich taśmę oryginalną do danego modelu,porób fotki o którą taśmę Ci dokładnie chodzi,bo parę ich tam jest i mają różne oznaczenia (PFC/FFC),wyślą Ci kurierem (pytaj o cenę),lub szukaj w sklepach takiej samej/podobnej,może być dłuższa niż ta oryginalna.