Autor Wątek: CD Player + software - jak ????  (Przeczytany 7622 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Erikson

• Gość
CD Player + software - jak ????
« dnia: 21 Listopad 2010, 20:10:25 »
Witam.

Mam pytanie jestem szczęśliwcem od 2 dni 2x denon dn-s 1000 i behringer 200 usb i tak moje pytanie brzmi :
- czy denonki i mixer mogą mi służyć jako kontroler pod virtualdj na laptopie/pc
- jeśli tak czy potrzebuje cd z kodem czasowym i jak to podłączyć i cfg jak ostawić
- jeśli żadne z powyższych pytań się nic nie da zrobić to czy jest jakaś możliwość podłączenia pod laptop/pc by nagrać swój set rmx.
- jeśli macie inna ciekawe rozwiązanie czekam na propozycję jeśli chodzi o software pod playerki i mixer

Jestem początkujący jeśli chodzi o podłączenie sprzętu DJ wiec proszę o pomoc was fachowców.

Pozdrawiam.

Offline Kaminsky

• Administrator
  • Człowiek DENON
    • DenonDJ.pl
Odp: CD Player + software - jak ????
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Listopad 2010, 12:11:50 »
czy denonki i mixer mogą mi służyć jako kontroler pod virtualdj na laptopie/pc
Wszystko zależy w jaki sposób miałaby ta kontrola wyglądać. Po MIDI nie ma możliwości, jako, iż ani odtwarzacze ani mikser nie obsługują MIDI. Zostanie jedynie DVS.

- jeśli tak czy potrzebuje cd z kodem czasowym i jak to podłączyć i cfg jak ostawić
Oprócz tego potrzebujesz zewnętrznego interefejsu audio. Sposób podłączenia masz opisany w instrukcji programu.

czy jest jakaś możliwość podłączenia pod laptop/pc by nagrać swój set rmx.
Tak. Temat niejednokrotnie poruszany na forum. W skrócie potrzebujesz przewodu 2x RCA - minijack stereo i aplikację do zapisu z wejścia liniowego (np. darmowa Audacity lub płatne Adobe Audition).
Nie udzielam porad poprzez Prywatną Wiadomość. To uderza w charakter i sens istnienia forum, które daje każdemu prawo do zadania pytań i poznania odpowiedzi na nie.

Erikson

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Listopad 2010, 21:47:30 »