Autor Wątek: Wysiadł fader 3 kanalu.  (Przeczytany 1960 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Snake

  • Gość
Wysiadł fader 3 kanalu.
« dnia: 18 Kwiecień 2012, 18:01:17 »
Witam,
niestety po 9 miesiacach grania w klubie, 3 fader umarł (podczas grania imprezy) podnoszac go nie ma zadnej reakcji. Nie zostal zalany nie jest ułamany, poprostu przestal reagowac.
Zakupilem kontroler w DJ PRO w Poznaniu 28. lipca, zarejestrowalem sprzet na stronie denona co ponoc przedluzylo jeszcze gwarancje.
Teraz pytanie jak wyglada wysylka na naprawe gwarancyjna, odrazu wysylam do serwisu w warszawie na wlasny koszt? czy te koszty zostana mi zwrocone? jak dlugo trwa naprawa gwarancyjna? czy zalaczam jakies dokumenty do przesylki oprocz notki co zostalo uszkodzone? No i czy po tej naprawie zmienia sie czas waznosci gwarancji? Jezli nie, czy jest mozliwosc jej przedluzenia bo juz u znajomych w tym samym kontrolerze umieraja tak samo fadery a potencjometry sa przeciez w tym sprzecie wysokiej jakosci ;/
pozdrawiam !

Offline Kaminsky

  • Administrator
  • Człowiek DENON
  • *****
  • Wiadomości: 2403
    • DenonDJ.pl
Odp: Wysiadł fader 3 kanalu.
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Kwiecień 2012, 15:18:25 »
Tutaj masz szczegółowo opisaną procedurę reklamacyjną.

Dodatkowo skorzystaj również z formularza zgłoszenia naprawy.
Nie udzielam porad poprzez Prywatną Wiadomość. To uderza w charakter i sens istnienia forum, które daje każdemu prawo do zadania pytań i poznania odpowiedzi na nie.

mariobischin

  • Gość
Odp: Wysiadł fader 3 kanalu.
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Maj 2014, 18:33:46 »
Witaj kolego u mnie podobna sytuacja !
Serwis stwierdził że to moja wina mogą naprawić koszt 300zł !
Tak sie sklada ze gwarancje mialem jeszcze 10 dni tak wiec zrobiłem to sam koszt hebla 100zł i naprawione ale troche rozkrecania jest przyznam to nie konkurencja ze jest prosto:(